Hulp bij afspraak boosterprik

Gepubliceerd op: 16 december 2021 12:55

naar uitlegafspraak

Binnenkort krijgen 3 miljoen Nederlanders vanaf 60 jaar en ouder een uitnodiging om een afspraak te maken voor een extra coronavaccinatie, de boosterprik. Vanaf het moment dat jouw geboortejaar aan de beurt is kun je online een prikafspraak maken. Vind je het lastig om zelf online een afspraak te maken? Bij de bibliotheek helpen we je verder.

De uitnodiging om een afspraak te maken voor een extra coronavaccinatie krijg je via een brief. Een afspraak maken kan dan ook telefonisch, maar online, met DigiD heeft de voorkeur. Om je hierop voor te bereiden is er een demo met uitleg beschikbaar. Hier leggen we stap-voor-stap uit hoe dit werkt. De online uitleg is te vinden op uitlegprikafspraak.nl

Vind je het toch lastig om zelf een afspraak te maken? Bij de bibliotheek helpen we je graag verder. Je kunt langs gaan bij een vestiging bij jou in de buurt, of je maakt een afspraak voor het Spreekuur Eerste hulp bij online via 0344 - 63 99 40.