Aanpassing tarieven per 1 januari 2024

Gepubliceerd op: 23 november 2023 09:24

naar overzicht tarieven

Per 1 januari passen we onze tarieven aan voor het 18+ abonnement en voor het abonnement voor organisaties. Alle andere tarieven blijven ongewijzigd.

We doen dit niet zomaar. De nieuwe tarieven hebben alles te maken met de prijsstijging van boeken. Daarnaast zijn de kosten van het beheer van de bibliotheek, het onderhoud van de collectie en andere operationele uitgaven de afgelopen jaren toegenomen.

Veel voor weinig

Gelukkig houden we het motto 'veel voor weinig' hoog in het vaandel. Het bibliotheekabonnement biedt een steeds ruimer wordend aanbod in de online bibliotheek, met e-books, luisterboeken en tijdschriften. En we bieden een gratis aanbod van online cursussen en activiteiten. Zo zijn alle BiebTalks voor leden gratis!

Gewijzigde tarieven per 1 januari 2024

Alle andere tarieven zijn ongewijzigd.

Overzicht abonnementen en tarieven