Maak kennis met de nieuwe online Bibliotheek-app

Gepubliceerd op: 22 september 2020 11:57

de nieuwe online bibliotheek app

De online Bibliotheek heeft een nieuwe app. In de nieuwe app kunnen gebruikers zowel e-books als luisterboeken zoeken, lenen én direct lezen. Wil je meer weten over de app? Op vrijdag 9 oktober is iedereen van harte welkom om de online Bibliotheek en de nieuwe app te ontdekken én te ervaren bij de speciale lees- en luisterspots in de Bieb.

Graag laten we mensen deze dag ervaren hoe de nieuwe online Bibliotheek-app werkt. Bij de speciale lees- en luisterspots laten we zien hoe je de nieuwe app kunt downloaden en hoe je door de collectie van duizenden e-books en luisterboeken scrollt en titels kunt downloaden.

Iedereen kan tussen 10.30 en 16.30 uur gewoon binnen lopen. Je hoeft je vooraf niet aan te melden.

Kom de nieuwe online Bibliotheek-app ervaren