Resultaat 41 - 50 (van 70)

• Biebclub Vakantieklas wegens succes herhaald Bekijk details

30 juni 2021

Deze zomervakantie organiseren wij de Biebclub Vakantieklas. Een leuk programma waarin kinderen - die een steuntje in de rug kunnen gebruiken rondom leesplezier - op een actieve en creatieve manier aan de slag gaan met taal en mediawijsheid. Dé hit van vorig jaar en dus voor herhaling vatbaar. Deelname is gratis. Wees er snel bij, vol is vol!

• Blij met je Bieb? Deel je verhaal op social media Bekijk details

21 juni 2021

De Bibliotheek is een plek waar iedereen altijd welkom is. Een unieke openbare plek, speciaal voor jou! Wat betekent de Bibliotheek voor jou? Deel je verhaal op social media met #mijnbibliotheek en help ons trending topic te worden!

• Hulp nodig bij online? Kom naar het gratis spreekuur Bekijk details

27 mei 2021

Niet iedereen kan even goed overweg met websites, apps en smartphones. En dat is best onhandig. Digitalisering heeft immers de laatste jaren, en zeker sinds corona, een enorme vlucht heeft gekregen. Bij de Bibliotheek is daarom hulp beschikbaar voor iedereen die ondersteuning wil bij het regelen van allerlei online zaken. De hulp is 1-op-1, gratis en voor iedereen. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek.

• Privacyverklaring aangepast Bekijk details

29 april 2021

Op 29 april 2021 hebben wij een aanpassing doorgevoerd in onze privacyverklaring. Onder het kopje ‘E-books en luisterboeken’ lees je dat de Koninklijke Bibliotheek aan ons doorgeeft of je e-books en/of luisterboeken leent via de online bibliotheek.

• Juliëtte Liebregts wint halve finale van de Nationale Voorleeswedstrijd! Bekijk details

8 april 2021

Juliette Liebregts van basisschool De Viersprong uit Wijchen heeft in de regio Rivierenland/Wijchen de halve finale van de Nationale Voorleeswedstrijd gewonnen. Deze wedstrijd vond online plaats en werd gejureerd in Tiel. De winnaar zal binnenkort onze regio vertegenwoordigen in de provinciale finale. En wellicht wordt zij wel De Nationale Voorleeskampioen 2021!

• Media Ukkie Dagen Bekijk details

15 maart 2021

Wist je dat door het samen kijken van een filmpje een kind er ook echt iets van opsteekt? En dat de afwisseling met andere activiteiten, zoals buitenspelen, belangrijk is? Van 26 maart t/m 2 april 2021 besteedt de bibliotheek aandacht aan mediawijsheid in de opvoeding van kinderen van 0 tot 6 jaar.

• Iedere week een nieuwe Digitale Voorleestas Bekijk details

11 maart 2021

Lees mee vanuit onze Digitale Voorleestas met prentenboeken & doe-, zing-, speel- en praatopdrachtjes. Samen lezen was nog nooit zo leuk! Ga actief aan de slag met je kind aan de hand van een mooi prentenboek.

• Wie wordt de nieuwe voorleeskampioen? Bekijk details

3 maart 2021

De regionale kwartfinales van de Nationale Voorleeswedstrijd gaan van start. In totaal strijden 53 scholen in Rivierenland voor een plek in de kwartfinale.

• Blijf jezelf ontwikkelen met online cursussen Bekijk details

15 februari 2021

Speciaal voor onze leden hebben we een aanbod van interessante cursussen en trainingen samengesteld. Het aanbod is eindeloos!

• Nieuw: De tijdschiftenbieb Bekijk details

30 november 2020

Lees tijdschriften op je telefoon of tablet. Van Eigen Huis & Interieur, tot AutoWeek, Margriet en Yoga Magazine.

Paginanavigatie